TERMENI ȘI CONDIȚII

TERMENI ȘI CONDIȚII

TERMENI ȘI CONDIȚII

Termeni și Condiții

Prezența convenție privind “Termenii și condițiile de utilizare a serviciului de găzduire pagini web”, stabilește care sunt condițiile în care orice persoană poate vizita ori accesa site-ul gmbnet.ro, ori poate utiliza în orice mod serviciul de găzduire sau înregistrare domenii și are valoarea unei convenții încheiate între GMB Computers S.R.L. (denumit în continuare “furnizor”), în calitatea sa de proprietar și administrator al site-ului și de furnizor al serviciului, și orice persoană care vizitează ori accesează site-ul sau care dorește să utilizeze în orice mod sau utilizează efectiv serviciile (denumit în continuare “utilizator sau client”).

Politica de confidentialitate

Scopul colectării datelor este: furnizarea serviciilor conform ofertei curente, precum și înregistrarea domeniilor web în numele clienților și conform comenzilor.

GMB Computers S.R.L tratează cu responsabilitate protecția datelor dumneavoastră cu caracter personal și aplică cu strictețe legislația în vigoare. Mai jos vă prezentăm politica noastră cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, care vă oferă posibilitatea de a vă informa cu privire la protecția pe care v-o garantăm și scopul colectării datelor cu caracter personal.
În calitate de persoană împuternicită̆ (Gazduire Web), din perspectiva Regulamentului, procesăm doar datele cu caracter personal pe care dumneavoastră le-ați stabilit, pentru timpul indicat și în scopurile impuse de dumneavoastră ca operator. Vă asigurăm că datele dumneavoastră sunt în siguranță, rămân proprietatea dumneavoastră și sunt stocate doar pe servere din Romania. Sistemul de back-up este foarte bine implementat și securizat, situat în spațiul European, iar nimeni în afara personalului nostru din departamentul tehnic nu are acces la aceste sisteme.

Înregistrarea și alte informații despre cont

Când vă înregistrați pentru a utiliza Serviciile noastre, putem colecta următoarele informații despre dvs.:

– prenume, nume, adresa de e-mail, data nașterii, localitatea de domiciliu, CNP, datele de identificare din buletin, numărul de telefon

În funcție de alegerile pe care le faceți în timpul autentificării la Serviciile noastre sau în timpul procesului de angajare a Serviciilor noastre, puteți opta pentru următoarele date personale suplimentare: datele cardului dvs. de credit în cazul în care doriți să furnizați această informație, precum și contul IBAN.

1. Politica de conținut

Este interzisă publicarea pe serverele furnizorului de conținuturi sau trimiteri (links) către astfel de conținuturi care: (I) încalcă ori prejudiciază în orice mod drepturile de proprietate intelectuală ale altor persoane ori alte drepturi; (II) au conținut obscen sau pornografic sau de natura violentă; (III) au conținut defăimător sau calomnios; (IV) au conținut cu caracter rasial ori discriminatoriu; (V) conțin viruși, cai troieni sau altele similare; (VI) conțin software piratat sau se adresează celor care piratează software ori practică orice activități similare. Este, de asemenea, interzisă utilizarea serverelor noastre exclusiv ca suport de stocare (exp. filme, mp3, poze, etc.).

2. Scripturi interzise

– Scripturi pentru proxy, anonimizator
– Scripturi pentru IRC
– Scripturi de top site-uri
– Scripturi de jocuri online ( se exclud joculețe în flash )
– Mail bomber, mass mail sau orice script de trimis emailuri nesecurizat
– Torrent tracker
– Chat room-uri care consumă excesiv resurse și chaturi WAP
– PhpShell și scripturi similare pentru executarea de comenzi.

Orice încercare de a aduce prejudicii serverelor sau clienților este strict interzisă. Orice activitate care afectează buna funcționare a serverului de shared hosting (exemplele includ, dar nu se limitează la: CPU load peste limite normale, mass mailing, query-uri SQL foarte frecvente și/sau de durată ) va fi considerată abuz și va fi apreciată ca o încercare de prejudiciere a celorlalți clienți colocați. Consumul maxim acceptat pentru site-uri este de 5 % CPU , 5% MEM și 1.5% MYSQL, iar procesele pot să consume maxim 10% CPU, consumurile mai mari pot fi considerate abuzuri de server.

3. E-mail

Trimiterea de mesaje comerciale nesolicitate (SPAM) pentru promovarea oricărui site utilizând serverele noastre sau prin servere ale unor terți pentru promovarea oricărui site găzduit de noi va avea ca și consecință suspendarea sau anularea contului de găzduire al clientului, fără ramburs. Pot fi operate liste email in condițiile în care persoanele se înscriu pentru a primi mesaje, și se publica în toate mesajele procedura de retragere din liste.
Fiecare cont de găzduire este limitat, astfel încât să limiteze trimitearea de e-mailuri daca raportul dintre mesajele expediate cu succes si cele care se reintorc din cauza faptului ca domeniul nu exista sau utilizatorul nu exista este 50%. Numarul de recipiente este limitat la 100.

. Această politică (restricție) este necesară pentru a proteja calitatea serviciului de hosting. Trimiterea masivă de email-uri determină consumarea masivă a resurselor unui server, aceasta având un impact negativ asupra calității serviciilor recepționate de clienți. Prima încălcare a acestei politici are ca rezultat suspendarea imediată a contului de găzduire.

4. Utilizarea resurselor

Toate conturile sunt monitorizate pentru a urmări consumul de resurse de pe server. Dacă un cont utilizează o cantitate foarte mare de resurse de pe server, vom contacta clientul respectiv pentru a discuta în această privință. În cazul în care un cont utilizează o cantitate mult prea mare de resurse ( memorie, procesor, banda internet), contul poate fi suspendat sau scriptul dezactivat, fără informarea prealabilă, pentru a menține buna funcționare a serverului.

Clienții pot să solicite îmbunatățirea pachetului sau mărirea temporară a resurselor alocate. Constituie responsabilitatea clientului să ne contacteze din timp pentru a solicita mărirea resurselor, pentru a evita, astfel, suspendarea contului.

Serverele VPS sau dedicate ofera uplink pana la 1Gbps. In cazul in care nu se upgradeaza latimea de banda si consumul este constant peste 100Mbps, serverul va fi limitat permanent la un nivel de banda de maxim 100 Mbps.

Prin utilizarea sistemului CloudLinux, conturile de găzduire shared sunt limitate la un anumit nivel de resurse, cum ar fi : 20 de procese simultane, 256MB RAM sau 20% CPU pentru procesele făcute de site. Aceste limite pot varia, în funcție de pachetul de găzduire utilizat, în funcție de nivelul de resurse pentru care este recomandat, astfel:

Pachetul WEB Personal este recomandat pentru un nivel de maxim 20% CPU, 15 procese simultane și maxim 200MB RAM
Pachetul WEB Standard este recomandat pentru un nivel de maxim 25% CPU, 20 procese simultane și maxim 300MB RAM
Pachetul WEB Avansat este recomandat pentru un nivel de maxim 40 % CPU, 25 de procese simultane și maxim 400 MB RAM
Pachetul WEB Webmaster este recomandat pentru un nivel de maxim 60% CPU, 30 de procese simultane și maxim 500MB RAM

Clienții care depășesc nivelul de consum pentru o perioadă mai mare de câteva zile, vor fi anunțați de către departamentul tehnic, în vederea optimizării site-ului sau pentru trecerea la un plan compatibil cu nivelul de consum efectuat.

Conturile de găzduire aflate pe un cont de reseller au inclus un consum de maxim 25% CPU si 300MB RAM; depășirea acestui nivel, necesită plata unui upgrade pentru consum mai mare de CPU sau memorie.

5. Responsabilitatea clientului

Clientul este responsabil pentru actualizarea informațiilor de contact din panoul de control de facturare, atunci când este necesar. Noi nu putem fi trași la răspundere pentru confuzii intervenite în comunicare ca un rezultat direct al neefectuării de către client a actualizărilor necesare.

Clientul este responsabil pentru menținerea în condiții de securitate a numelui de utilizator, parolelor și a altor informații sensibile.

6. Răspundere limitată

Nu putem fi considerați responsabili pentru daune cauzate de nedisponibilitatea temporară a serverelor noastre, oricare ar fi motivul care cauzează acest lucru. Această prevedere include și daunele rezultate din deteriorarea sau pierderea datelor. Clientul este de acord să garanteze și să ne considere nevinovați în legatură cu orice pretenții, daune, incluzând, fără a se limita la acestea, daunele cauzate terților, rezultate ca și consecință a utilizarii serviciilor cauzatoare de daune clientului nostru.

Utilizatorul declară că înțelege și acceptă că, în orice situații în care utilizatorul va solicita daune de orice fel furnizorului, suma totală a daunelor solicitate de utilizator pentru orice motiv și care ar putea fi achitate de furnizor, nu va putea depăși în niciun mod și în niciun caz, suma totală a tarifelor (taxelor) achitate de către utilizator, furnizorului.

7. Backup

Backup-urile pentru serviciile de găzduire shared și reseller sunt făcute de catre noi saptamanal, atât la fișiere , căsuțe de email, cât și la baza de date, pe un server extern, și sunt păstrate minim 5 zile. Sfătuim toți clienții să downloadeze propriile backup-uri din panoul de control, de la opțiunea Backup. Clienții de VPS beneficiază de backup gratuit, și în acest caz trebuie să se asigure periodic că serviciul de backup funcționează corect pe severul administrat.

Furnizorul nu este responsabil în nici un mod pentru pierderea informațiilor găzduite ca urmare a acțiunilor utilizatorilor sau datorită erorilor existente în aplicațiile care nu sunt asociate cu serviciul. Ca exemplu, panoul de control nu este asociat cu serviciul și nu este pus la dispoziție de către furnizor, fiind dezvoltat și oferit de către Cpanel.net.

8. Garanția uptime

Serviciul oferit de gmbnet.ro garantează un uptime mediu al serverelor de 99.9 % .

Sunt excepții următoarele:

– Situații de forță majoră, în care noi nu putem avea nici o influență, cum ar fi: războaie, calamități naturale, indisponibilitatea / întreruperea comunicațiilor, foc, viruși, hackeri, nefuncționarea corectă a unui software oferit de altă sursă ( scripturi gratuite, software de comerț electronic sau procesator de plăți online), flood, cutremure, embargouri, acțiuni ale autorităților legale.

– Lucrări de întreținere anunțate sau în situații critice, upgrade-uri ale serverelor.

– Domain name system (DNS), probleme care nu pot fi controlate gmbnet.ro

– Probleme de acces ale clientului cu FTP, POP, IMAP sau SMTP.

9. Programe care rulează în Background

Nu permitem utilizarea programelor care rulează încontinuu în background. Permitem programelor să opereze în background ca o extensie a site-ului web al clientului, dar nu permitem folosirea programelor special realizate pentru a opera în background.

10. Cron Jobs

Nu permitem rularea de scripturi prin cronuri setate la intervale mai mici de 15 minute.

11. Scripturi CGI

Scripturile CGI pot fi utilizate de către clienții noștri, fiind o parte inclusă în serviciile oferite, dar orice script CGI realizat special pentru a afecta în mod negativ performanța serverului sau integritatea rețelei, poate fi oprit fără preaviz.

12. Chat Room

Nu permitem folosirea de Chat Room-uri proprii fiecărui client pe serverele noastre, datorită cerințelor deosebite ale acestor programe.

13. Instalări de servicii suplimentare

În cazul în care scriptul care doriți să îl folosiți necesită activarea altor programe software pe server, gmbnet.ro nu este obligat să instaleze acele programe, decât în cazul în care consideră că activarea acestora ar influența negativ stabilitatea sau securitatea serverului. În acesta intră și modificarea unor parametri ale programelor folosite pe servere.
Orice cerere de upgrade la cont ( spațiu / trafic / alt pachet ) se face prin email sau ticket de suport cu cel puțin 24 ore înainte de modificare. Nu ne asumăm nicio răspundere dacă nu se face upgrade la cont și se termină traficul site-ului sau spațiul. Clientul poate verifica în permanență resursele alocate în panoul de control – Cpanel.

14. Notificări și anunțuri

gmbnet.ro își rezervă dreptul de a trimite notificări privind serviciile oferite precum și anunțuri din partea unor terți, atunci când acestea pot fi în folosul utilizatorilor.

15. Termene de plată și facturare

Clientul este de acord să achite contravaloarea serviciilor noastre în avans față de perioada de timp în care acestea sunt furnizate.

Toate facturile proforme se vor trimite prin email și o versiune printabilă se va pune la dispoziția clientului în panoul de control. Clienții trebuie să achite contravaloarea facturii în avans la începutul fiecărei perioade de plată, în termen de 5 zile lucrătoare de la data emiterii facturii proforme.
Clienții care doresc închiderea unui cont de găzduire sau al oricărui serviciu achiziționat trebuie să trimită o notificare pe email, cu cel puțin 5 zile înainte de data scadentă, altfel factura emisă va trebui achitată pentru minim o lună.
Prețurile afișate în Euro sunt calculate în RON, la cursul BNR + 2 % din data comenzii, conform legislației, toate facturile și plățile sunt procesate în RON. Pentru fiecare zi de întârziere a plății după data scandentă pentru facturile proforme de prelungire a pachetelor de hosting se percep penalizări de 0.5 % / zi .

În cazul în care se depășesc 30 de zile de neplată și contul este șters de pe server, clientul poate cere repunerea site-ului dintr-un backup mai vechi; în cazul în care acest lucru va fi posibil, se va taxa cu o suma de 25Euro + TVA acest serviciu, doar daca s-a finalizat cu succes recuperarea site-ului.

16. Prelungirea domeniilor oferite gratuit la oferte

Pentru prelungirea domeniilor oferite gratuit în cadrul unei oferte, se va plati taxa normală de înregistrare a unui domeniu. În cazul în care se dorește transferul unui domeniu oferit gratuit, în primul an de înregistrare, către alt registrant, clientul va achita valoarea domeniului primit gratuit.

17. Regulile de înregistrare a domeniilor

a. Regulile de înregistrare a domeniilor .RO

Domeniile inregistrate pe perioada numita ”pe viață” sau “nelimitat”, vor achita taxă de mentenanță anuală la data expirării (domeniile mai vechi de 5 ani) începând cu 01.03.2018.

Până la data de 10.02.2018, domeniile înregistrate pe perioada numită “pe viață”, aveau o perioadă de valabilitate nedeterminata, atâta timp cât ROTLD nu a introdus o taxă anuală. Aceste domenii .ro s-au înregistrat în serviciul WHOIS,  pe datele clientului din comandă (10 ani in sistemul de comanda = “pe viata”).

Până la data de 10.02.2018, domeniile .ro înregistrate pe perioada de 1 an, numite domenii .RO anuale, s-au înregistrat în WHOIS cu datele companiei GMB Computers SRL, conform contractului de înregistrare al ROTLD, pentru domeniile .ro anuale.

Domeniile .ro anuale înregistrate pot fi transferate pe datele clientului începând cu 01.03.2018 dacă se va achita taxa de transfer de 5 euro + TVA pe langa costul de prelungire cu 1 an al domeniului.

Un domeniu poate fi transferat doar in perioada activă, nu poate fi transferat dacă acesta este expirat.

Toate înregistrările de domenii .RO se supun regulilor de înregistrare stabilite de către ROTLD și se găsesc astfel:

– http://rotld.ro/ –> Domenii .ro –> Reguli de înregistrare

b. Regulile de înregistrare a domeniilor .EU

Domeniile .EU se înregistrează conform regulilor EURID din linkul de mai jos:

– http://www.eurid.eu/files/docs/reg_pol_RO.pdf

c. Regulile de înregistrare a domeniilor .ES

Prelungirea domeniile .es trebuie efectuata cu minim 5 zile inainte de data de expirare a acestuia, in caz contrar va fi nevoie de plata unei taxe de restaurare.

18. Suspendarea contului pentru neplata serviciilor

Conturile utilizatorilor care nu au achitat tarifele pentru prestarea serviciului în termen de 5 zile de la emiterea de către furnizor a facturii proformă, vor fi suspendate până la încasarea plății sau până la data efectuării plății, potrivit prevederilor de mai sus. Reactivarea conturilor se va putea face numai după confirmarea efectuării plății.

Furnizorul va putea redeschide conturile închise pentru neplata tarifelor numai după plata integrală a tututor sumelor datorate de către utilizator.

În cazul în care domeniul este suspendat sau șters pentru neplată sau pentru renunțarea la serviciile GMB Computers, va redirecta domeniul spre o pagină parcată, până administratorul domeniului își va modifica serverele dns.

 

19. Suport tehnic

Fiecare client de găzduire shared si reseller, sau client care a cumparat un domeniu sau certificat SSL beneficiaza de suport tehnic gratuit.

Următoarele servicii nu au inclus standard suport tehnic : serverele vps fara management si serverele dedicate care nu au un plan de asistenta tehnic. GMB Computers pune la dispozitia clientilor care achizioneaza aceste pachete de servicii si planuri de asistenta tehnica la un cost suplimentar conform ofertei prezente pe pagina fiecarui serviciu.

Suportul tehnic pentru migrarea serviciilor, indiferent ca este inclus sau platit, este asigurat exclusiv in zilele lucratoare, de luni pana vineri inclusiv. In zilele de weekend, sambata si duminica, nu se efectueaza migrari de conturi.

20. Modificări

Ne rezervăm dreptul de a face adăugiri, anulări sau modificări în Termeni și Condiții, pachetele de găzduire, prețuri și pe site oricând, informarea făcându-se prin intermediul site-ului sau panourilor de control ale clienților.

 

Ai nevoie de ajutor?

…să alegi certificatul SSL perfect pentru tine sau afacerea ta?

Suport tehnic de calitate

GMB COMPUTERS operează propriul Data Center și dezvoltă un program de relații cu clienții permanent îmbunătățit, menit să satisfacă nevoile de comunicații ale clienților. Ceea ce ne diferențiază însă total de concurență este serviciul de suport eficient și rapid, consultanță tehnică și de securitate a informației de care pot beneficia clienții noștri.

 

Telefon suport tehnic: 0722/736.875